Presentation

Publikationer

2017

Joachim Svärd, Konrad Schönborn, Jonas Hallström

Design of an authentic innovation project in Swedish upper secondary technology education

Ingår i , Australasian Journal of Technology Education

Artikel i tidskrift

Fredrik Jeppsson, Elisabeth Netzell, Haglund Jesper, Konrad Schönborn

Visualising energy transformations in electric circuits with infrared cameras

Ingår i School Science Review

Artikel i tidskrift

Joachim Svärd, Konrad Schönborn, Jonas Hallström

Does Authentic Learning Work?: Evaluating an Innovation Project in Upper Secondary Technology Education in Sweden

Ingår i PATT 34, Technology & Engineering Education: Fostering the Creativity of Youth Around the Globe

Konferensbidrag

Anna Otterborn, Konrad Schönborn, Magnus Hultén

Exploring the use of digital tablets in preschool technology and science education

Ingår i PATT 34, Technology & Engineering Education: Fostering the Creativity of Youth Around the Globe, Millersville, PA, 2017

Konferensbidrag

2016

Konrad Schönborn, Gunnar Höst, Karljohan Lundin Palmerius

Interactive Visualization for Learning and Teaching Nanoscience and Nanotechnology

Ingår i Global Perspectives of Nanoscience and Engineering Education, Part II

Kapitel i bok, del av antologi

Konrad Schönborn, Gunnar Höst, Karljohan Lundin Palmerius

Nano education with interactive visualization

Ingår i Nano Today

Artikel i tidskrift

Karljohan Lundin Palmerius, Konrad Schönborn

Visualization of Heat Transfer Using Projector-Based Spatial Augmented Reality

Ingår i Augmented Reality, Virtual Reality, and Computer Graphics

Konferensbidrag

Joachim Svärd, Konrad Schönborn, Jonas Hallström

Designing a module for authentic learning in upper secondary technology education

Ingår i PATT-32 Proceedings Technology Education for 21st Century Skills

Konferensbidrag

Konrad Schönborn, Gunnar Höst, Karljohan Lundin Palmerius, Jennifer Flint

Development of an interactive immersion environment for engendering understanding about nanotechnology: concept, construction, and implementation

Ingår i Web Design and Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications

Kapitel i bok, del av antologi

Lindelani Mnguni, Konrad Schönborn, Trevor Anderson

Assessment of visualisation skills in biochemistry students

Ingår i South African Journal of Science

Artikel i tidskrift

Jesper Haglund, Fredrik Jeppsson, Konrad Schönborn

Taking on the Heat—a Narrative Account of How Infrared Cameras Invite Instant Inquiry

Ingår i Research in science education

Artikel i tidskrift

Konrad Schönborn, Gunnar Höst, Karljohan Lundin Palmerius

Interaktiv visualisering av nanovärlden stödjer lärande

Ingår i Resultatdialog 2016

Kapitel i bok, del av antologi

Jesper Haglund, Fredrik Jeppsson, Emil Melander, Ann-Marie Pendrill, Charles Xie, Konrad Schönborn

Infrared cameras in science education

Ingår i Infrared physics & technology

Artikel i tidskrift

2015

Jesper Haglund, Fredrik Jeppsson, David Hedberg, Konrad J Schönborn

Thermal cameras in school laboratory activities

Ingår i Physics Education

Artikel i tidskrift

Jesper Haglund, Fredrik Jeppsson, David Hedberg, Konrad Schönborn

Students framing of laboratory exercises using infrared cameras

Ingår i Physical Review Special Topics

Artikel i tidskrift

Konrad Schönborn, Gunnar Höst, Karljohan Lundin Palmerius

Measuring understanding of nanoscience and nanotechnology: development and validation of the nano-knowledge instrument (NanoKI)

Ingår i Chemistry Education Research and Practice

Artikel i tidskrift

2014

Lena Tibell, Konrad Schönborn

Nationella forskarskolan i naturvetenskapernas, matematikens och teknikens didaktik: Lärarlyftet 1 – LicFontD1

Ingår i Resultatdialog 2014

Kapitel i bok, del av antologi

Konrad Schönborn, Jesper Haglund, Charles Xie

Pupils' early explorations of thermoimaging to interpret heat and temperature

Ingår i Journal of Baltic Science Education

Artikel i tidskrift

Konrad Schönborn, Gunnar Höst, Karljohan Lundin Palmerius, Jennifer Flint

Development of an Interactive Immersion Environment for Engendering Understanding about Nanotechnology: Concept, Construction, and Implementation

Ingår i International Journal of Virtual and Personal Learning Environments

Artikel i tidskrift

Lena Tibell, Konrad Schönborn, Gunnar Höst

Att se det osynliga: Visualiseringar som meningsskapande verktyg för kommunikation av molekylär livsvetenskap

Ingår i Resultatdialog 2014

Kapitel i bok, del av antologi

Relaterad information