2016 Konstantin Economou, Johanna Sander (2016) Tala är guld: Kris och guldgrävande i tv-serien Gold Rush1 Ord&Bild, Vol. 1, p. 39-46 2015 Konstantin Economou, Anne-Li Lindgren (2015) Childhood re-edits: challenging norms and forming lay professional competence on YouTube Journal of Aesthetics and Culture, Vol. 7 Continue to DOI 2013 Konstantin Economou, Ingemar Grandin (2013) Kultur och mediegestaltning: Tvärvetenskaplighet och tvärmedialitet inom ett nytt akademiskt "kulturämne" Kulturella perspektiv - Svensk etnologisk tidskrift, Vol. 22, p. 15-17 2010 Konstantin Economou, Rakel Hergli (2010) Samtidigt i Vimmerby: platser och besökare i Astrid Lindgrens världar Astrid Lindgrens världar i Vimmerby: en studie om kulturarv och samhällsutveckling, p. 45-63 2006 Christian Svensson Limsjö, Konstantin Economou (2006) Hidden Camera Speaks Louder than Words News from the Interview Society, p. 121-144
Konstantin Economou, Johanna Sander (2016) Tala är guld: Kris och guldgrävande i tv-serien Gold Rush1 Ord&Bild, Vol. 1, p. 39-46
Konstantin Economou, Anne-Li Lindgren (2015) Childhood re-edits: challenging norms and forming lay professional competence on YouTube Journal of Aesthetics and Culture, Vol. 7 Continue to DOI
Konstantin Economou, Ingemar Grandin (2013) Kultur och mediegestaltning: Tvärvetenskaplighet och tvärmedialitet inom ett nytt akademiskt "kulturämne" Kulturella perspektiv - Svensk etnologisk tidskrift, Vol. 22, p. 15-17
Konstantin Economou, Rakel Hergli (2010) Samtidigt i Vimmerby: platser och besökare i Astrid Lindgrens världar Astrid Lindgrens världar i Vimmerby: en studie om kulturarv och samhällsutveckling, p. 45-63
Christian Svensson Limsjö, Konstantin Economou (2006) Hidden Camera Speaks Louder than Words News from the Interview Society, p. 121-144
Department of Culture and Society (IKOS) At the Department of Culture and Society (IKOS), social sciences and the humanities gather in environments where research and education work together.
Division of Culture, Society, Design and Media (KSFM) The division conducts problem-oriented cultural science research and teaching at the intersection of the humanities and social sciences.