2022 Lina Söderman Lago, Helene Elvstrand, Katharina Hertz, Johan Hjelm, Klas Johansson, Micaela Petersson, Christoffer Andersson, Oscar Arnryd, Jamila Eichouh, Kajsa Nilsson, Anton Wållberg (2022) Att synliggöra ett fritidspedagogiskt förhållningssätt VENUE Continue to DOI Helene Elvstrand, Marianne Dahl, Lina Lago (2022) Ett barndomssociologiskt perspektiv på fritidshemmets uppdrag och praktik Barn i fritidshem , s. 12-41 Lina Söderman Lago, Helene Elvstrand (2022) Elever på gränsen: Elevers perspektiv på att sluta i fritidshem Barn i fritidshem , s. 91-105
Lina Söderman Lago, Helene Elvstrand, Katharina Hertz, Johan Hjelm, Klas Johansson, Micaela Petersson, Christoffer Andersson, Oscar Arnryd, Jamila Eichouh, Kajsa Nilsson, Anton Wållberg (2022) Att synliggöra ett fritidspedagogiskt förhållningssätt VENUE Continue to DOI
Helene Elvstrand, Marianne Dahl, Lina Lago (2022) Ett barndomssociologiskt perspektiv på fritidshemmets uppdrag och praktik Barn i fritidshem , s. 12-41
Lina Söderman Lago, Helene Elvstrand (2022) Elever på gränsen: Elevers perspektiv på att sluta i fritidshem Barn i fritidshem , s. 91-105
Norms Inclusion Exclusion and Participation Within this research area, we initiate questions about and conduct research on what is taken for granted and constitutes “the normal” in various educational contexts. Section for Pedagogic Practises The section for Pedagogic Practices is a research environment that deals in research in association with Linköping University’s teacher training, especially the training held in Norrköping. Division of Learning, Aesthetics, Natural Science (LEN) LEN is a division at IBL engaged in education and research within the Faculty of Educational Sciences at Linköping University.