Drygt 50 jubilarer samlades för rektors tackmiddag som hölls på Livgrenadjärsmässen på Garnisonsområdet i Linköping. Middagen är ett tillfälle för rektor att tacka mångåriga medarbetare för all kunskap och erfarenhet de bidragit med, så här långt. Med en mer flytande pensionsålder är de många som väljer att lämna arbetslivet både före och efter det år man fyller 65.
Kvällen inleddes med mingel och fortsatte därefter till bords för en trerätters middag. Trots många minusgrader utomhus och dukning med krispigt vintertema i ljusblått, rosa och vitt, var stämningen varm och välkomnande, att döma av mycket skratt och prat runt borden. För underhållningen stod Griljeringskvartetten från Linköpings studentsångare och för tacktalet Mattias Severin.
Stort tack till alla som kom och gjorde rektors tackmiddag till en så minnesvärd kväll!
Ta gärna del av bilderna för att återuppleva stämningen och se glimtar från evenemanget