Här presenteras uppdragsverksamheten vid enheten för arbetsterapi. Uppdragsutbildning är en form av utbildning där till exempel ett företag eller en organisation beställer en skräddarsydd kurs av oss.

Studieplats / Study tableVår uppdragsverksamhet kan bredda och fördjupa din kompetens. Vi erbjuder dig kompetensutveckling genom uppdragsutbildningar riktade mot organisationer, kommuner, landsting, myndigheter och företag.

Vi skräddarsyr utbildningar efter önskemål på både grund- och avancerad nivå. Undervisningen kan ske genom föreläsningar, workshops, seminarier eller kurser. Vi samarbetar även med övriga avdelningar på Institutionen för samhälls- och välfärdsstudier (ISV) och kan därigenom verkligen erbjuda en svårslagen bredd på utbildningens innehåll om så önskas.

Högskolepoäng

Man behöver inte ha grundläggande behörighet till högskolestudier för att delta i- och få högskolepoäng genom uppdragskurs om arbetsgivaren anser att man kan tillgodogöra sig utbildningen.

Fler uppdrag

Om önskemål, idéer och tankar finns kring vad som skulle kunna ingå i en uppdragsutbildning som skulle intressera er så tveka inte att kontakta oss.

Relaterat innehåll