2019 Magnus Oskarsson, Anna-Karin Westman, Anders Jidesjö (2019) ROSES - THE RELEVANCE OF SCIENCE EDUCATION SECOND ESERA'19. Shu-Nu Chang Rundgren, Yu-ling Sun, Anders Jidesjö (2019) Examining Gender Differences in Students’ Entrance into and Persistence in STEM Programs in Swedish Higher Education , European Journal of Educational Sciences , Vol. 6 , s. 66-94 Vidare till DOI 2018 Anders Jidesjö, Magnus Oskarsson (2018) The importance of the affective domain in science education research: Developments and measurement in an international setting XVIII Ioste Symposium , s. 58-58 Anders Jidesjö, Christel Valsinger (2018) Bästa världen - för alla: Fordrar att vi överger koloniala tänkesätt , Lärorik , Vol. 4 , s. 14-15 2017 Anders Jidesjö (2017) Time for a renewed relevance of science education (ROSE) study ESERA 2017 Conference , s. 107-107
Magnus Oskarsson, Anna-Karin Westman, Anders Jidesjö (2019) ROSES - THE RELEVANCE OF SCIENCE EDUCATION SECOND ESERA'19.
Shu-Nu Chang Rundgren, Yu-ling Sun, Anders Jidesjö (2019) Examining Gender Differences in Students’ Entrance into and Persistence in STEM Programs in Swedish Higher Education , European Journal of Educational Sciences , Vol. 6 , s. 66-94 Vidare till DOI
Anders Jidesjö, Magnus Oskarsson (2018) The importance of the affective domain in science education research: Developments and measurement in an international setting XVIII Ioste Symposium , s. 58-58
Anders Jidesjö, Christel Valsinger (2018) Bästa världen - för alla: Fordrar att vi överger koloniala tänkesätt , Lärorik , Vol. 4 , s. 14-15
Anders Jidesjö (2017) Time for a renewed relevance of science education (ROSE) study ESERA 2017 Conference , s. 107-107
Skolforskning nominerad till Unesco-pris Anders Jidesjö, Tema M, är forskningssamordnare för nationella Kunskapslänken som blivit nominerade till ett Unesco-Japanpris för hållbar utveckling.