2022 Zsófia Tóth, Alexey Sklyar, Christian Kowalkowski, David Sörhammar, Bård Tronvoll, Oliver Wirths (2022) Tensions in digital servitization through a paradox lens Industrial Marketing Management, Vol. 102, s. 438-450 Vidare till DOI 2020 Bård Tronvoll, Alexey Sklyar, David Sörhammar, Christian Kowalkowski (2020) Transformational shifts through digital servitization Industrial Marketing Management, Vol. 89, s. 293-305 Vidare till DOI Suvi Nenonen, Kaj Storbacka, Alexey Sklyar, Pennie Frow, Adrian Payne (2020) Value propositions as market-shaping devices: A qualitative comparative analysis Industrial Marketing Management, Vol. 87, s. 276-290 Vidare till DOI 2019 Alexey Sklyar, Christian Kowalkowski, David Sörhammar, Bård Tronvoll (2019) Resource integration through digitalisation: a service ecosystem perspective Journal of Marketing Management, Vol. 35, s. 974-991 Vidare till DOI Alexey Sklyar, Christian Kowalkowski, Bård Tronvoll, David Sörhammar (2019) Organizing for digital servitization: A service ecosystem perspective Journal of Business Research, Vol. 104, s. 450-460 Vidare till DOI
Zsófia Tóth, Alexey Sklyar, Christian Kowalkowski, David Sörhammar, Bård Tronvoll, Oliver Wirths (2022) Tensions in digital servitization through a paradox lens Industrial Marketing Management, Vol. 102, s. 438-450 Vidare till DOI
Bård Tronvoll, Alexey Sklyar, David Sörhammar, Christian Kowalkowski (2020) Transformational shifts through digital servitization Industrial Marketing Management, Vol. 89, s. 293-305 Vidare till DOI
Suvi Nenonen, Kaj Storbacka, Alexey Sklyar, Pennie Frow, Adrian Payne (2020) Value propositions as market-shaping devices: A qualitative comparative analysis Industrial Marketing Management, Vol. 87, s. 276-290 Vidare till DOI
Alexey Sklyar, Christian Kowalkowski, David Sörhammar, Bård Tronvoll (2019) Resource integration through digitalisation: a service ecosystem perspective Journal of Marketing Management, Vol. 35, s. 974-991 Vidare till DOI
Alexey Sklyar, Christian Kowalkowski, Bård Tronvoll, David Sörhammar (2019) Organizing for digital servitization: A service ecosystem perspective Journal of Business Research, Vol. 104, s. 450-460 Vidare till DOI
Industriell ekonomi (INDEK) Avdelningen utbildar och forskar inom de tre ämnena industriell ekonomi, industriell marknadsföring och ekonomiska informationssystem.
Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling (IEI) IEI stärker och utvecklar framtidens industri, näringsliv, och samhälle genom ledande forskning, utbildning och nya innovationer.
Om LiU Linköpings universitet, LiU, erbjuder innovativa utbildningar och gränsöverskridande forskning. Studenterna är bland de mest eftertraktade på arbetsmarknaden och enligt internationella rankningar är LiU bland de främsta i världen.