Söker du en plats som postdoc eller doktorand? Då kan du söka till någon av forskargrupperna vid WCMM.

Wallenberg centrum för molekylärmedicinsk forskning (WCMM) vid Linköpings universitet rekryterar just nu 15 forskargrupper. Alla dessa grupper är i behov av postdocs och doktorander och är i en rekryteringsprocess.

För att lära dig mer om forskningsintressen hos de olika grupperna och forskningsledarna, se länkarna nedan. Vänligen kontakta den specifika WCMM Fellow och grupp som du finner intressant. Kontaktuppgifter finns på respektive sida.

Forskningsområden och fellows:

Kandidater för postdoc- eller doktorandposition bör ha en bakgrund som är relevant för den specifika forskargruppen.

Allmän information om doktorandstudier på Linköpings universitet finner du också under "Mer information" och länken "Forskarutbildning".