12 juni 2024

Är du redo att dyka in i en värld av ny kunskap och inspiration? Ta del av en eftermiddag som garanterat kommer att väcka nya idéer och perspektiv kring bedömning och undervisningsanpassning.

En yngre man som tittar till höger och håller i en penna.
iStock

Vi välkomnar dig som är i lärarprofessionen eller som är student och på väg in i denna viktiga roll att delta i det kostnadsfria seminariet: "Lära Nu: Bedömning och undervisningsanpassning". En hel lärorik eftermiddag med korta miniföreläsningar, speciellt anpassade för att ge dig användbara insikter och verktyg för ditt dagliga arbete i klassrummet.

Fika mingel och kontakter

Unna dig också en stunds avkoppling med fika och inspirerande samtal under vårt eftermingel. Här kan du knyta kontakter, dela erfarenheter och kanske öppna dörren till nya samarbeten med andra lärare.

Alla som deltar får ett deltagarintyg och garanteras att få tips till metoder och konkreta verktyg för bedömning och undervisningsanpassning.

Talare

Henrik Johnsson

Programledare, producent och författare.

Patrik Vesterlund

Utmärkt som Årets lärare i alla kategorier 2022.

Fredrik Zimmerman

Fil dr. barn och ungdomsvetenskap, skolor som lyckats vända pojkars resultat - metoder.

Pernilla Lundgren

Utbildningskonsult och författare med fokus på betyg och bedömning.

Helena Sjunnesson

Adjunkt i specialpedagogik, fokus relationell pedagogik.

Katarina Sperling

Doktorand LiU, forskar kring AI i klassrummet.

Susanne Norman

Rektor, fokus elevhälsa och beteendeutveckling i skolan. Har utvecklat studio 12 en metod för konflikthantering.

Datum: 16 maj 2024
Plats: Linköpings universitet
Tid: 14.00 - 17.00

Anmälan till seminariet

Seminariet är ett samarbete mellan Lära Nu - Stiftelsen Beata och Linköpings universitet.

Lära Nu logotyp