02 september 2024

Yonghao Xu, biträdande universitetslektor vid Datorseende (CVL), har blivit inbjuden som huvudtalare vid Future Space Conference 2024.

Future space conference eventbild.

Future Space Conference är en konferens som är dedikerad till att visa upp det senaste och framtiden inom rymdaktiviteter. År 2024 kommer den att hållas den 16-17 september på Linköping Konsert & Kongress, Sverige.

Årets talare är:

• Marcus Wandt, ESA-astronaut och chefstestpilot på Saab
  • Christer Fuglesang, chef för KTH Space Center och tidigare ESA-astronaut
  • Abhay Devasthale, forskningsledare vid SMHI
  • Yonghao Xu, biträdande universitetslektor vid Datorseende (CVL), Linköpings universitet

Läs mer om konferensen på Linköping Science Parks webbplats.