15 september 2023

Barnafridskonferensen 2024 på temat Aldrig våld! Med kunskap går vi tillsammans från ord till handling kommer att genomföras på Linköping Konsert & Kongress. Som utställare har ni möjlighet att visa material från er verksamhet som rör barn och unga inom området våld mot barn.

Välkommen att boka er plats på Barnafridskonferensen!

Som utställare erbjuds ni två olika storlekar på monter:

3 x 2 m - 6500 kr exklusive moms (8125 kr inklusive moms)
2 x 1 m - 3500 kr exklusive moms (4375 kr inklusie moms)

I priset ingår wi-fi och framdragen el. Beställningslista på vad som kan bokas till montern kommer att skickas separat. För övriga valbara tillägg se anmälan. I priset ingår också deltagande för en person. Är ni fler personer i utställningen anmäls dessa personer som konferensdeltagare.

Boka er plats här