25 mars 2020

På grund av coronavirusets spridning måste vi anpassa vår verksamhet. Barnafrid flyttar därför flera planerade konferenser och träffar till hösten, eller ställer om dem till online.

Barnafridskonferensen 2020 på bilden syns Barnafrids utredare Poa Samuelberg vänd mot kameran.
Bild från Barnafridskonferensen 2020. Ulrik Svedin - LiU

Vi hade sett fram emot en fullspäckad vår med konferenser och nätverksträffar där vi skulle få träffa alla er som vill fylla på med kunskap och träffa andra yrkesverksamma kollegor. Men på grund av coronavirusets spridning måste vi anpassa vår verksamhet efter rådande situation.

Det betyder att vi flyttar flera av vårens träffar till hösten. En del seminarier kan även gå online. Vi återkommer med information om detta.

Barnafrids medarbetare jobbar på som vanligt. Och du når oss lättast på barnafrid@liu.se.
Information om konferenser och träffar under våren:

• Hederskonferensen – En fråga om heder — flyttas till 12—13 oktober.
  • Nätverksdag Elevhälsan 1 april flyttas till 2 september. (anmälan senast 20 augusti.
  • Nätverksdag Barnahus 27 maj. Datum kvarstår. I annat fall meddelas en digital lösning senast den 27 april. Information om programmet kommer inom kort.

• Följ gärna Barnafrid på Twitter och Facebook (obs, externa länkar).

Relaterat innehåll